Anasayfa / Hayata ve Aşka Dair 21 Şubat 2010 49 views

ezel dizisi 18. bölüm tüm sözleri

Ezel Dizisi 18. Bölüm Gitmesine İzin Vermek Bölümü Tüm Sözleri bir arada sadece burada. İntikam almaya cesaret edebilecek kadar sevenlerin adresi ask-sevgi.net

Ezel ve Eyşan’ın aşk dolu sözleri
Ezel, kim olduğumu sormuştun ya bana. Ben suçluyum. Nereye gidersem gideyim suçluyum ben. Sonra ablaydım artık değilim, anneyim ben. Bir şey yapılması gerekiyorsa önce onu yaparım, pişman olurum ama yaparım. Birde ben kendimden sıkıldığımda giderim Ezel. Bana kim olduğumu sormuştun. Bu kadarını biliyorum, bu kadarını alıyorum yanıma. Sen de gel. Gerisini beraber öğrenelim. Aslında kimiz biz beraber keşfedelim.
İmkansız demiştin.
Evet ama ben benden imkansızı isteyen adama aşık oldum. Senden istediğimi sana vermemi istiyorsan aynısını senden istiyorum. Gel benle, gel bizle.
Ya yürümezse.
Yürümezse yürümesin. Ben senden hayatını istemiyorum ki. Hayatını bırakıp yanımda olmanı istiyorum. Benle gel, yanımdaki koltukta otur. Gerisini hayal edelim.
Sabah konuştuğumuz şey, sen burda kal. Bu sefer ben varım artık kaçma. Babandan kaçmana gerek yok artık, cengizden kaçmana gerek yok. Artık kaçmak istemiyorsan kal, benimle kal.
Ben onlardan kaçmıyorum ki, onlar umurumda değil ki. Ben, ben Ömer’den gidiyorum Ezel. O gün beni öptüğünden beri diğerleri umurumda değil. Ömer’i aldatıyorum. Ben ne yapmam gerekiyorsa onu yaptım. Ama içimde, kalbimde Ömer’i hiç aldatmadım. Onu sevmekten hiç vazgeçmedim. Şimdi aldatıyorum, kaçıyorum ondan. Sana aşık oldum.
Yazık değil mi ona?
Elimde değil, elimde değil on iki yıl sonra ilk defa kalbim olduğunu hatırladım. Kötü, kusurlu, çirkin, katı, ama bana bir kalbim olduğunu hatırlattın. Elimde değil vazgeçemem bundan. Senle yada sensiz tekrar çalıştırdığın kalbimle gidiyorum burdan. Son dakikaya kadar bekleyecem seni.

Kerpeten Ali Tevfik Diyalogları
Durumlar değişti Tefo. Bu iskemleyi rezerve ettik sana, akşama bekleriz
Akşama derken.
Akşama devir teslim var tefo. Bu devirde kumarhane sahibi olmak öyle kolay değil, cengiz verince hemen öyle olmuyor o işler. Önce bir feyz alacaz. Kumar alemi bu akşam burada toplanıyor. Okey verecekler bize. Kerpeten Ali resmen patron ali oluyor. Bu ne demek biliyorsun demi tefo.
Bilmiyorum abi söyle.
Bu şu demek kuklaydık kuklacı oluyoruz. Yani bu şu demek bundan sonra biz oynatıyoruz parmaklarımızı ramiz dayı oynuyor. Hehehe bu akşam bu akşam tefo değişecek kaderimiz.
Bundan böyle sırtımızı sağlam yere yaslıyacaz tefo. Eski kurallar geçerli değil. Eskiden sokak satıcısıydık. Kapı kapı dolaşıyorduk ama satacak bir şeyimiz yoktu. O yüzden tehdit ediyorduk ağız arıyorduk. Asıl güç verecek bir şeyinin olması demektir. Biraz verecez ramiz dayıyı alacaz.

Şimdi tekbir şey kaldı.
Neymiş o.
En zor olanı beklemek Tefo.

Sen hain değilsin Tefo. Hain değilsin sen, tam tersine sahibine fazla sadıksın. Ramiz dayı bugün ölecek, ölmeden ona sadakatini hatırlama diye, hatırlarsan bişey yapama diye. Senin iyiliğin için, senin iyiliğin için kardeşim, birazda benim iyiliğim için. Ben önlemimi alayım da sonra gelir özür dilerim senden.

Bir ihtimal daha var, o da ölmek mi dersin? Söyle canım ne dersin?

Dostumun dostu düşmanımdır diyen benden akıllı biri vardı. Adı neydi Reis?
Sezar.

İsmim Nazım, saadetimi kendim yıktım. Bu film benim hikayemdir. İsmim Nazım.

Bir şarkı istiyorum kardeş senden, son bir şarkı “Bir ihtimal daha var, o da ölmek mi dersin” son defa çal benim için.
Seninle benim aramdaki fark kardeş, sen kendin için yalvarırsın ben sevdiklerim için. Seninle benim aramdaki fark kardeş, sen adamlarına öldürmeyi öğretirsin. Ben ölmeyi. Öldürmek için gelen öldürmeden dönebilir ama ölmek için gelen…?

Yapacak bir şey kalmayınca, hiçbir şey yapmamak en doğrusu. Bir şey yapmadan önce eğer yaparsan sana ne yapacağımı önceden bir düşün bence, bir düşün.

Ezel ve Ramiz Dayı’nın diyalogları
Dayı kimle dövüşüyoruz?
Kimle mi dövüşüyoruz? Saldırınca sevdiklerimize saldıran birileriyle. Onları yenmek için yeğen, girerken yalnız girmeyi, çıkarken yalnız çıkmayı göze almalıyız.
Ya da çıkmamayı.
O da var.
Dayı şey zannetmiyorsun değil mi? O kapıdan yalnız girmeyi.
Bak yeğen eğer o kapıdan yalnız girmezsem çok sevdiğim birini öldürecekler.
Dayı.
Yeğen senin burada yapacağın bir iş yok
Nasıl yok dayı? Neyi yanlış yaptım dayı? Nerede hata yaptım. Her şeyi planlamıştım. İnce ince işliyordum her şeyi bana öğrettiğin gibi.
Bazen yeğen işlerini yoluna koymak için sıkmayacaksın yumruğunu. Açacaksın avucunu, avucundakileri savuracaksın havaya. Bekliyeceksin, bekliyeceksin sana geri gelmelerini.

Eyşan Cengiz Havaalanı diyalogları
Yalnız gitmeyecektik, üç kişi gidecektik
Ezel mi?
Ezel mi, ne Ezel’i? Sen herkesi kendin gibi mi zannediyorsun Cengiz? Ezel senin arkadaşın, benim değil senin.
Ama ben gördüm, halhalı gördüm.
Ezel değil başkası. Ama gitti, o gitti. İkimizi de istedi. Beraber gidelim dedi. Dönmesi gerekiyordu biz kaldık.
Kim? Ezel değilse kim?
Ne farkeder. Yakışıklı biri, senden uzun boylu. Gözleri senin gibi mavi ama gülüşü daha içten.
Kim?
Ne farkeder. Senden daha iri yapılı, senden daha dürüst, senden daha sorumlu. Tanışmak istedi seninle.
Kim?
Ne farkeder. Senden daha iyi yatakta, senden daha haşin.
Kim?
Ne farkeder. Sen değildin, bir gecelik bir şeydi. Senden alamadığım her şeyi aldım o gece ondan. Kimden aldığım ne farkeder? Gel dedi ama gidemedim bak. Kaldım senle senin gibi can acıttım, kötülük yaptım ama o kadar çok seviyormuşum ki seni gidemedim. Bende senin direğinmişim demekki. Hala istiyor musun beni? Sen beni affet bende seni affedeyim. Affedecek misin beni? Şimdi yeniden başlayalım dersen kabul ederim seni. Affedecek misin beni?
Af edeceğim, affedeceğim, herşeye yeniden başlayalım. Ödeştik, evine geri dön, gel evine. Affediyorum. Kalleş, kalleş.
Sağol Cengiz sağol.

Ramiz Dayı Kerpeten Ali racon diyalogları
Söyle, söyle kardeş içinde kalmasın.
Noluyo lan.
Olan şu kardeş, Soner kardeşimiz raconu bozdu. Aramızdaki husumet yıllar önce bir anlaşmaya bağlanmıştı ama o ne olduysa sözüne sadık kalmadı. Bizde bunun affı olmaz. Masumlara el uzatılmaz. Eee kendi raconumuzu kendimiz kesecek halimiz yok. Adamlarını getirdik, dışarda. Siz sorun doğruya eğriye siz karar verin dedik. Soner arkadaşımız bir yanlış yaptı. Yuvasında uyuyan ejderhayı uyandırdı. Ee şimdi siz sorun siz değerlendirin. Bir zamanlar Soner’in olan şimdi bizimdir. Güzelmiş kardeş de ne gerek var? Niye zahmet etmişsin?

Sevdim seni kardeş. Yakın dur bana. Daha öğrenecek çok şeyin var kardeş.

Etiketler
Yorumlar

Henüz hiç yorum yapılmamış

Yorum Yap